RS-TUNING написал(а):
Между катушкой от нивы и MSD пропасть по параметрам, потому что у MSD катушки производятся под конкретные цели.
зато нашел вот чо:
Hi there!
My Volvo turbo engine, equipped with Haltech and running on gasoline, misfires. It´s a 4-cyl engine, direct fire/waste spark application, using MSD PN8229 ignition coil. (Using 2 Bosch ignitors, the same as equipped as standard)
Using wide band O2, running on "normal" mixtures, close to stochiometric.
On low load, below approx 0,4 Bar boost, it runs really well.
Above 0,5 Bar boost it starts to misfire. Tried to fix this by decreasing the spark plug gap, it helped a little bit, now it misfires at approx 0,6 Bar.
Это крутые катушки? нуну.
на 0,5 бар даже говно с 7-го января не мисфайрит.
Maxi написал(а):
)) Там обычная американская ширпотребная катушка.
Ты пойми что конструкция коэффициент трансформации, индуктивность и сопротивление обмоток там одинаковы с нивой - то есть это одна и та же катушка. Только красная.
Ты пойми что конструкция коэффициент трансформации, индуктивность и сопротивление обмоток там одинаковы с нивой - то есть это одна и та же катушка. Только красная.